Till bloggens startsida

Inställd träning :(

Precis när jag stog och skulle ta på mig skorna för att dra i väg på dagens träning så ringer Sara och säger att träningen är inställd. Suckkkk jag som var så jäkla taggad på träning just idag! :( Anledningen är att det är något fel på aspholmens lokaler just nu, inga element och varmvattenledningar fungerar, och så var det redan igår och såklart var det kallt i hela studion, men idag hade det även spridit sig någon slags gas också. Tråkigt, men så är det. Nu får jag i alla fall mer tid att plugga till provet som är imorgon, så tur är väl det på sett och vis. Men nu ska jag ta vara på tiden, inte sitta här och slösa bort den på bloggande! Hörs senare ikväll ♥



Måste bara säga att jag älskar denna bild!

Kommentarer
Postat av: lilalili

Håller med dig, det är en fantastiskt fin bild! Måndagar är ofta såna dagar för mig att jag har svårt att komma upp - beror väl på att jag har svårt att somna på söndagen, blir ju som att ställa om dygnet igen ;)

Ha en skön kväll!

Kramis

Postat av: Challe

Dubbelarmbandet är ett och samma :)

Postat av: amanda

jadu bra fråga. men jag har ställt in mig påa tt det är M-K och det är det nog också =)

Postat av: amanda

okej :/ jag älskar dom. även fast du inte gillar filmerna så kan du väl gilla utseende och outfits på tjejerna =)

Postat av: Sanne

Tack, men nej tack :) Om du inte har ett förslag på gång redan då... ;)

Postat av: Fanny

Jättehärlig bild på snyggisen M-K!!!!

Postat av: sara

jaa okej! vad hade du tänkt dig?

Postat av: Maria

Sv. Jasså, nej har tyvärr inte sett den. Kanske är värd att se?

Postat av: Jessica

Sv: Helt rätt!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: