Till bloggens startsida

Alla vill leva längre, men ingen vill bli gammal.

Ja, det är jag som aldrig kommer på några bra rubriker, så då får det bli lite citat lite då och då!

Nu är jag hemma från skolan, som ni ser på min blogg så har jag varit inne på skolans datorer på rasterna och bloggat lite, hehe. Kommer inte göra det i fortsättningen så mycket men men, när man har tiden så..

Om en vecka får jag nästa
studiebidrag, men då ska jag
inte handla upp dom på
samma vis som jag har
gjort den senaste tiden.
Det ända förbestämda
som jag ska köpa är
pressent till Sandra
(hihi, jag vet redan
vad jag ska köpa)!
Och sen skulle jag vilja
ha ett par ljusa typ rippade
jeans, men det kanske får
vänta till nästa månad.
Det kommer i alla fall inte bli några kläder denna månad, jag och Sara har nämligen en pakt om att vi inte ska köpa några kläder förän den 1 mars. (önska oss lycka till) Det kommer bli riktigt svårt, men vi har faktiskt ett undantag var: Hon får köpa en svart skinnjacka om hon hittar någon, och jag får köpa ett par jeans om jag hittar några. Och som jag skrivit tidigare på bloggen så ska jag även försöka spara lite cash till sommaren eftersom att man inte får studiebidrag då, och även fast man ska jobba så vet man ju inte om det är i början eller slutet av sommaren. Hey, jag ska bli buissnis women..hehe '


Nu återstår massa pluggning av axcel, prov imorgon! Så nu ska jag plugga, sen 17.00 börjar träningen, och jag kommer väl hem någon gång efter åtta. Då har pappa börjat tapetsera mitt nya rum i källaren också, wohoo!

♥ Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Elin

få se bild på tapeterna! :) nu har ja ggjort om min blogg, titta :)

Postat av: amanda

haha ja rubriken stämmer verkligenju!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: