Till bloggens startsida

Absolute dance winter 2009

Ibland när jag är less på min egna
musik så lyssnar jag på NRJ,
där får man en skön blandning
av fresh ny musik och gammal
soft musik. Ibland mellan låtarna
är det då reklam, suck.
Men, ibland har man faktiskt
nytta av reklam, precis som
jag hade nu. De gjorde nämligen
reklam för deras skiva "absolute
dance winter 2009" och den
verkade så bra så jag tog hem
den direkt. Tog bara 5 minuter att tanka härifrån (för mig i alla fall) . Endel låtar har man redan hört förut, och endel är remixer från massa sköna låtar som man lyssnat sönder redan men som man nu kan börja lyssna på på nytt, och endel är nya.

Jag har redan hittat mina party-favoriter från skivan:
♦ Womanizer (jason nevins radio mix) - Britney Spears
♦ Hot n cold (manhattan clique remix) - Katy Perry
♦ Breathing your love - Darin feat. Kat deluna
♦ So what (bimbo jones radio remix) - Pink
♦ Poker face (glam as you radio mix) - Lady Gaga
♦ I kissed a girl (club radio edit) - The real booty babes
♦ Tatto (jason nevins radio edit) - Jordin Sparks

Kommentarer
Postat av: Sara

svar:

Hahaha, jaokej då, det låter som en bra deal ! :) jag får köpa en jacka - du ett par jeans (y) :D <33

Postat av: Tina

den ska ja köpa! ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: