Till bloggens startsida

25 Januari

= pengar!
Jupp, studiebidraget rullade in på kontot idag. Denna månad hade jag
bestämt att jag skulle ta det lugnt med pengarna, MEN jag var tvungen
att köpa ett par bättre (och svarta) dans-träningsskor. Hade sjukt ont i
fötterna igår efter träningen. Det blev ett par svart-rosa Nike
från intersport (förlåt louise som jobbar på stadium) hehe ' 


Idag var det träning igen, så då inveg jag mina nya skor. Perfekta!
Varken Emma eller Johanna var på träningen idag så det blev
ingen gruppträning, men de blev lite anan träning för oss andra i alla fall.
Bella    -    Jag    -    Sara    -    Emelie
 
Älskar att dansa

Sen efter träningen så skulle jag, mamma och pappa åka och köpa ny
datastol till mitt nya rum, men de va slut! Tyvärr '  Men när vi kom hem
så fortsatte pappa snickra lite på mitt rum. Snart klart (Y)




Imorgon har vi tema dag, och på grund av det sovmorgon!
Tack tack tack! Sömn är precis vad jag behöver just nu - har inte
sovit ordentligt på flera dagar, och vad skönt det var att få sova i sin
egna säng i natt. I torsdags sov jag i extrasäng och lät syrran ha lite
lyx och sova själv i min säng, sen i fredags sov jag hos Karin, och i
lördags sov jag hos Sandra. Men i natt sov jag i min egna säng,
och vaknade av weak-up-light, finns nog inget bättre uppfunnet
att ha på morgonen för att vakna än den!

Nu ska jag använda min tv för första gången på sjukt länge, haha
det har börjat något tre-avsnittigt program.

Sen ska jag sova tidigt ikväll faktiskt, så jag är riktigkt pigg imorgon.
Skola, sen träning då igen. Puss ♣









Kommentarer
Postat av: Mamman

Du invigde dina skor - inte inveg....

Lampan heter fortfarande wake-up och inte weak....eller tycker du att den är svag?

Postat av: Typ kusinen, Johanna!

Hej lilla stumpan! Hittade äntligen din blogg, kom ju på att du berättade att du hade en på juldagen...Du är grymt duktig på att uppdatera ju! Jättekul, att få ett avbrott på jobbet och få läsa om din sköna vardag i skolan, guuud...jag vill bara byta med dig! :) Bortsett från alla hemuppgifter! Och en sak till du gör mig så stolt som handlar på Intersport ist. för Stadium! Fortsätt så!!! :) Vi får ta och hitta på nåt snart...börjar bli dax för en utrensning av min garderob! Du får komma över och se om det är nåt du vill ha! Puss Puss! Johanna

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: