Till bloggens startsida

ZzZzZz.. + old picx

Imorgon är det sovmorgon!

Hur skönt som helst, tänkte gå och lägga mig skapligt tidigt ändå. Men det är ju snart försent eftersom att klockan redan är kvart i 11. Hehe '

Bjuder på lite gamla picx, hehe - men var ju inte alltid så snygg.







Jag vet :S jag såg ut som en kille när jag var liten

Karin och jag! Hahaha <3

..i ett förösk om att locka håret?

Jag var bara söt när jag var pytteliten ju :(




Ledsen att säga, men det är tyvärr jag på tårtan också. Haha!


Spanien, där var jag 11 år.


Hahaha, jag dör av skratt åt trapp-bilden. Hahaha!!

Saknar trampolintiden liiiite faksitkst!



Där var man naturligt blond! 12 år.


14 år.


Fy fan, hahahaha  -  man var ju inte snygg om man säger så ! Hahaha.

Jaja, med det säger jag GODNATT !  Har ingen press att blogga mer idag nu när bevakarmätaren bestigit 100 ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Kul att lägga upp gamla bilder ibland också. Det ska nog jag också göra.

Postat av: Anonym

du va jättesöt. roliga bilder

Postat av: Sara

Hahah, så söööt ! ;D <3

Postat av: susse

gillar din blogg :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: