Till bloggens startsida

Utmanad!

Du har blivit utmanad!! // Emma Björndahl

Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dig själv
- Jag är 16 år och har precis besegrat min
   räddsla för min egna källare! (bor där nu)
- Jag har alldelles för lite tid åt att träffa nära och kära.
- Jag knackar 3 gånger i något hårt varje gång klockan
   är 17.17 eller 21.21 osv.
- Jag har tix, t.ex att om jag gör något på ena armen
   så måste jag göra samma sak på andra armen,
   annars känns det ojämt och konstigt!
- Jag gråter fortfarande massor till filmen "stuart litle 1".
- Skulle aldrig klara mig utan min kamera!
- Jag älskar rosa!
- Jag har ångrat mig, mot alla odds! Oc är faktiskt
   bättre än One tree hill.
- Jag var mycket bättre på att spara på mina pengar
   förut. Och jag ska verkligen försöka ta tillbaka
   den egenskapen!
- Jag skulle inte vara någonting utan mina vänner och min familj.


Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
Jag pekar inte ut några, jag utmanar dom som vill göra det!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hallåsan!

Jag gillar att följa andras bloggar, de ger mig inspiration! Och jag gillar även att inspirera, och det hoppas jag även att jag gör med min blogg! Jag skulle tycka det var kul om vi följde varandra på bloglovin? Om du vill det kan du skriva en kommentar hos mig så fort du lagt till mig - så lägger jag till dig direkt när jag ser kommentaren! Hoppas du haft en bra helg och en fin alla hjärtans dag!

Postat av: karin :)

YEES! har du äntligen insett att oc är bättre än one tree hill?? hahaha :D men snart är väl första säsongen slut för oss... shit vilka ocnördar vi blivit! ;O hahaa<33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: