Till bloggens startsida

Uppiggande tränare!

http://annawretling.blogspot.com/2009/02/dags-for-nya-tag.html

En av min tränare har blogg, och den är jätterolig att läsa för hon skriver
om oss elever och taggande saker väldigt ofta.

La till en länkt där uppe i inlägget när hon skriver om oss i experience,
gullig hon är!

Ikväll äre träning med henne faktiskt, precis som igår och i förrgår.
Jao, mycket träningar är det. Men det är ju någonting som jag valt
själv så jag ska inte klaga!

Efter träningen ikväll drar jag med Sara till hennes morbrors lägenhet
där hon bor just nu medan han är i Spanien. Ska bli najs, och vi har ju
sovmorgon imorgon till halv 11. Grymt najs!
På tal om Spanien - Sara och jag drar dit nu om lite mer än en månad.
Tagga! :D grymt kul ska det bli!   ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah, spaninen kommer bli guld ;D<3

Postat av: MALIN

Jaa, juste, alltså jag har faktiskt ingen aning om varför den går fel. Märkte det också förut, men kan man inte gå in på den där sidan som man fick koden och kolla då? Hmm, minns ej vad den hette dock .. :/ puss!

Postat av: Louise

Ah, du har min klänning! Som jag letat!!!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: