Till bloggens startsida

Torsdag

Oj vad denna vecka gått fort, men den är ju inte slut än men men..
Idag var det skola som vanligt - betygssnack i idrott: jag skulle sikta
mot MVG men just nu låg jag på VG-nivå. Det är jag nöjd med.
Fick även reda på resultaten från samhällskunskapsproven,
VG, yeey '   ♣


Jag trodde inte jag skulle hinna hem nu mellan
skolan och träningarna, men det gjorde jag!
Har smort in mig med lite brun utan sol, och
ikväll blir det solarium - jag vill vara så brun som
möjligt på lördag!


Jag använder mig av dove's kitt med en speciell till ansiktet och en till kroppen. Fick den av Johanna i julklapp. Funkar super bra. Inga fläckar, och blir naturligt bruk!

Btw, det blev inget besök på stadium idag (invigning för outlet).
Men jag åkte förbi där med bussen nu på vägen hem, och det var
sjukligt mycket bilar där - så jag hade nog ändå inte orkat.


Jaja, nu ska jag packa väskan tills på lördag. Eftersom att jag inte är
hemma någonting imorgon typ. Btw, skitjobbigt imårrn, för vi ska egentligen
sluta klockan halv 2, men jag är ju med i festkommitén på skolan, och
vi har möte imorgon som börjar 1 och imorgon kommer det en från Satin
och hjälper oss och det kan ta några timmar. Så det blir antagligen stressa
hem och byta om och göra sig ordning för att sedan åka iväg med tjejorna
och äta och gå på Håkan!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jo just nu en nagel tävling.

Gud vilket fint kort på dig i glasögonen :D

Lägg till mig på bloglovin så du inte missar några tävlingar

Allt bra med dig?

Kram

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: