Till bloggens startsida

Ständigt träningsverk

..för mig och Sara som tränar 9 timmar i veckan.

Träningar både måndag och tisdag, vilket resulterar träningsverk på onsdagen. Sen träning igen på torsdag, lagom då träningsverken gått över, men då har man träningsverk på fredag igen. Sen rätt lugnt på lördagar, med sen på söndagar är det träning igen.. och så vare igång igen!

Heja heja.

Btw, sitter i skolan nu - vi har håltimme pga inställt lektion. Sedan bara en lektion kvar, matteprov. Sen hem till mig och ha OC-looking-onsdag med Karin!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah, jaadu, att leva med träningsvärk 24/7 är vi experta på ! ;D

Postat av: joyce

HEJSAN



VILL DU VARA MED O TÄVLA OM FINA KLÄNNINGAR FRÅN NELLY?

HAR VALT UT 5 KLÄNNINGAR SOM NI KAN VÄLJA EMELLAN !



KRAM

Postat av: Thisney

Vadå? :S

Vad är det med min blogg? :S

Postat av: hanna

Tack ;), haha håller med om det där med träningsvärk det är en anleding att jag inte tränar så mycket, om jag får skylla på det hahah x)

Puss

Postat av: Mamma

Verkar stavas med E och värk stavas med Ä

Postat av: Lona

sv: ja det är de :))

Postat av: Ängla Viskningar

OC, det var ett tag sen man såg! (Gillar bara första och andra säsongerna)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: