Till bloggens startsida

Stadium outlet



Imorgon 26/3 öppnar stadium outlet på aspholmen.
Jag slutar skolan halv 4 och träningen börjar halv 5
och de är ju typ granne med studion, så vi får väl
se om jag hinner dit en sväng imorgon innan
träningen. Annars får det bli någon dag i nästa vecka,
för på fredag är det Håkan konsert.  Jag ska dit med
Ajax och Sandra, det ska bli grymt kul. Först ska vi
ut och äta, pictures? Sen konserten. Sen ska jag
hem och sova för jag ska upp TIDIGT morgonen
efter och åka till Kungsör på tävling.
Ska bli rolig att träffa alexz igen eftersom vi inte setts
på hur länge som helst!

Gammal bild! Favoriterna från 9c <3 Ajax och Sandra


Kommentarer
Postat av: Emma Björndahl

säg till om du vill skicka efter något där i från så fixar jag så du får 10 % rabbatt :D

Postat av: Sara

Träningen bärjar väl inte förän halv 6 ? :D<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: