Till bloggens startsida

Sportlovet

Onsdag. Karro och jag tog tåget till Mora, vi kom till Fintlings stuga och
första kvällen blev det bara chill. Vi såg en film, stomp the yard.



Torsdag. Började dagen med att gå upp tidigt, en snickare stog då i
Karros och mitt sovrum. *busvissling* haha, skoja. Nemen de skulle
byggas om. Men de gjorde ju inget, vi gick upp och åt frukost och sedan
drog vi till backen! Sen åkte vi tillbaka till Fintlings stuga igen och tittade på
en film, into the blue (riktigt bra). Sen på kvällen åkte vi tillbaka till skidbacken
och åkte kvällsåkningen!




Fredag. Vi tog en liten sovmorgon, eftersom att det blev skapligt sent
kvällen innan. Men så småning om var vi i backen, pigga och glada!
Men gosh vad ont vi hade i fötterna - men det hindrade inte oss! No way '
På kvällen var det min och Karros tur att laga mat, det blev tacos, mumms





Lördag. Sista dagen i backen. Ös ös ös !!
Sen hem och käka pizza och vi tittade även på filmen
ps. i love you. Så himmla söt film. Tårar var det, jupp '
Vi var så trötta så vi trodde vi skulle dö i förtid, och jag tror aldrig
att jag uppskattat lipsyl så mycket som då! Haha






Söndag. Dagen då det var dags att åka hem. Först blev det städning av
stugan. Sen blev det en lång lång tågresa hem igen. Som ni ser på
bilden under hade vi lite kul med proteshanden. Hahaha!


Sen när jag kom hem så bjöds det på sallad, mumms vad gott det var!
Det behövdes verkligen efter all dricka och sånt vi ätit under dessa dagar.
Men vilken toppenweekend det varit. Nu är det bara att hoppas på att
det inte var sista gången man åkte skidor för i år.

Söndagkväll hemma i örebro: Kollade även på Patrik 1,5
Säger bara så här: Hahahaha *snyft* Hahaha
En riktigt söt och rolig film!

Nu är klockan närmare tolv på kvällen/natten så jag borde nog lägga
mig nu. Även fast jag har sovmorgon imorgon och inte börjar förän
halv 12. Men det har inte blivit så jättemycket sovande under dessa
dagar. Sååå, godnatt!




Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: