Till bloggens startsida

Pressentinslags-mys

Är det bara jag
som tycker det
är mysigt att
sitta och slå in
pressenter,
lyssna på musik
och ha tända ljus?


Anledningen till att
jag tycker det är
mysigt är nog för att
jag tycker det är
julminnen.

Idag slog jag in Sandras
födelsedagspressent.
Det var ungefär samma sak som julklappsinslagning, men istället för adventsljusstake, julmusik och julklappar var det blockljus, james blunt och födelsedagspressent! Same shit but differente liksom.

Men nu ska jag sova, ska upp jättetidigt imårrn och dusha och så för jag ska med 07.22 bussen imorgon, suck ' Jaja, vi hörs imorgon när jag kommit hem från skolan (eller så kanske jag skriver på någon håltimma).

Puss och massor av mys ♥

Kommentarer
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Jag älskar att göra fina paket. : )

Hoppas att du får en bra fredagen den trettonde.

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: