Till bloggens startsida

Poäng till mig!

Oj oj vad bra jag är, jag har städat hela dagen (ansvar, ett poäng till mig!), jag har skapat mig en egen läggdags tid (ansvar, ett poäng till mig!)..... ja de va nog allt. Hehe '

Nu ska jag snart gå och borsta tänderna och så. Imorgon blir det skola igen, sen efter det gå på stan med Sara och Adde och köpa vantar till trysil-resan. Sen plugg i skolan (ansvar, ett poäng till mig!). Sen utvecklingssamtal. Sen hem till mig med Sara. Sen plugga (ansvar, ett poäng till mig!) OJOJOJ - sen träning. Imorgon efter träningen ska jag även börja att designa Fridas blogg. ♣

Men nu först göra mig ordning och sova.  Puss och godnatt '

Kommentarer
Postat av: amanda

Tack så mycket, va söt du är =)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: