Till bloggens startsida

Pimpade skidor (och pappa)

 
Pimpade mina skidor lite grann, med nitar från Stadium.
8 stycken för 79:-   Men jag köpte dem på rean faktiskt!

Även pappa är pimpad...med mina rosa roxy skidglasögon. Haha!


Nu ska jag bara duscha och tvätta håret, platta håret (eller som Saras mamma säger, raka håret) haha, ta bort gammla nagellacksfärgen och förhoppningsvis hinner jag måla på något nytt. Ska även packa det sista.

Detta var nog sista blogginlägget för ikväll för sen ska jag fösöka sova.

Klockan är stäld på strax innan klockan 3 i natt. Puuuh!

Kamera batterierna och ipoden är på laddning! Yeah, godnatt


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAH, raka håret, braaa mamma liksom ! (y) ;)

men ni får ha det så bra imorgon ! <3

Postat av: Louise

Pimp my dad?!?!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: