Till bloggens startsida

Photoshop

Avslutade kvällen
med att hjälpa                                        PinkY lips is hot tonight !!
Emma med en bild.

Inte så stor skillnad,
men det var inte det
som var meninen
heller. Skulle bara
göra den så hon blir
lite brunare och får
vitare tänder.

Jag måste lära mig
mer om photoshop.
För egentligen är jag
skitdålig på det.
Men jag har fått en
skiva av morfar som
jag börjat kolla på,
en kurs. Asbra!
Men det får vänta till
ledig tid, just nu
är det rätt fullt upp.

Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Tack för din jättegulliga kommentar! oj så glad jag blev!

Detta med PS är verkligen pilligt och tidskrävande men det är jätte kul att pyssla med fotoredigering!

Kram kram

Postat av: Therese

TH är bra :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: