Till bloggens startsida

Parkhallen

Igår följde jag med mamma och pappa
till parkhallen när jag ändå satt i bilen,
passade på att handla med hårspray
och lite frukt. Hårsprayen är en sådan
som jag är en sort som jag är för
snål för att köpa själv, men ojoj vad
gott den luktar! Hallon! Mummsiii.

Men som sagt, jag handlade frukt också,
så nu efter skolan sitter jag här och äter
fruktsallad. Gott och nyttigt!

Btw, på tal om frukt. Varför har parkhallen
kexchokladen vid frukt-disken??

Men när jag ändå talar om gårdagen så kan jag ju berätta
om Addes lilla konversation igår kväll. Haha, han har nu på
lovet varit och köpt chinos som jag och Sara tjatat honom
till att göra. Igår
Adde: Kan man ha en blå tröja till chinos?
Jag: Nja, det beror på. Om den är marinblå/mörkblå eller
ljusblå så går det bra, men den får inte vara turkos.
Adde: Okej, typ som min boomerang tröja kan jag
inte ha alltså. Jaja, då får jag väl ta min mörkblåa t-shirt då?
Jag: Japp, de blir bra! Godnatt!
Hahaha!

Kommentarer
Postat av: hårspraysnarkomanen aka karin

ÅH! ja älskar, älskar, älskar verkligen de där got2be med hallonlukt! blir ju inte alls sån där äckilg lukt och som ett tjockt täcke av starkt skit i luften som lätt blir om man sprayar så mycket som ja gör iaf! ;O hahaha (oj vilken knäpp mening! hahaha) och de där med adde va ju för gulligt :P

<33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: