Till bloggens startsida

No choice

Nä nu har jag faktiskt inget annat val än att gå och packa, eftersom att jag inte gjorde det igår! Strax innan tolv ska vi hämta upp Karolina och då ska jag vara färdigpackad. Men vårat tåg går inte förän strax innan 4, men innan det ska vi käka lunch, göra ordning pastasallad att ha på tåget men vi ska även hinna titta på en film. Eden lake! Jag beodrar alla mina vänner att se den, den är så grymt jävla läskig och uff, man får panik av den!

Jaja, jag bloggar förmodligen senare. Men nu måste packningen gå i första hand. Skulle egentligen bara sätta på datorn för att sätta på lite musik men då blir det lätt så att man slinker in på bloggen en stund.

Och jag tycker fortfarande att denna låt är ruskigt bra! Och igår sa faktiskt pappa till mig att han också gillade den, yeah!

Kommentarer
Postat av: Emma Björndahl

jo min ligger också näst sist :s men jag håller fast vid den :D <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: