Till bloggens startsida

När man äntligen får brev..

..så förstår man inte vad de står i dem!

Jag brukar ta en våran post, eftersom att det oftast är jag som kommer hem först. Men jag själv får aldrig någon post, och när jag väl får post så är det saker som jag inte bryr mig särskillt mycket om. Brev från banken, telefonräkning och så. Idag fick jag ett brev, från skolan. Ett schema över vad vi ska göra när vi är i Spanien, PÅ SPANSKA!
Jag fattade första meningen; att vi skulle åka flyg från Sverige till Barcelona och sen vidare till Terraza med buss, men sen gick det åt skogen. Frågan är nu bara, hur ska jag klara av att vara där och prata med dem? När jag inte ens kan läsa på spanska! Haha, jaja - jag överlever förmodligen! Det ska hur som helst bli grymt kul!



Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, jaadu, jag fattar heller inte speciellt mkt ;) hahah, så du kommer intevara ensam om att fatta nada nere i Spanien , hahah :D <3



Btw skorna på min blogg kostar ca 300kr ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: