Till bloggens startsida

Monday morning and back to work

Godmorgon!
Jag hade glömt att ställa om min wake-up light, så jag vaknade typ en halvtimma för tidigt tills idag. Suck' Jaja, man lär sig av sina misstag..
Igår kväll innan jag gick och la mig var Julia här en stund. Hon valde ut en outfut åt mig som jag skulle ha idag, men tyvärr så matchar inte kläderna dagens väder (nästan minus 10), så jag får vänta några dagar med dem. Idag blir det jeans och mina gråa wesc t-shirt och sen min gråa kofta från sisters. För första gången på väldigt länge ska jag nog använda min nike-vinterjacka också. Jag har ju haft min svarta skinnjacka typ varje dag sedan jag köpte den så, dags att byta av lite nu känner jag. Hmmmmm .-
Idag efter skolan ska jag hem och fixa mitt rum, så det blir klart så fort som möjligt. Senare ikväll är det träning!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: