Till bloggens startsida

Lustig vikarie

Hahahahahaha, dem som tränar "fri teknik" på måndagar hade vikarie idag. Hahaha, alltså alla dansare var tvugna att gå ut ur träningsstudion för dom kunde inte hålla sig för skratt. Blonderat hår som var uppsatt, hur mycket smink som helst och världens urringning fylld med sveriges största boobies. Hahaha, asså vi dog av skratt! Hahaha! Och ni ser ju att tröjan är sönderriven på ryggen? Den var likadan frampå över bysten. Hahahahaha!

Bilden är knyckt från Emma.

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, jag fick bygga om bokhyllan lite så jag kunde trycka in dom! :P

Postat av: Sara

Jaadu, hon var, eehm, speciell ! hahahah ;D

Postat av: Lindséy

hahaha jag skulle skratta ihjäl mig! ;P

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: