Till bloggens startsida

Gustavsviks solarium

Jag nämne förut att jag var på gustavsvik och bl.a solade solarium. Man jag nämne inte hur jävla grymma dom var! Splitter nyinköpte! Dom var huuur stora som helst, man skulle fått plats 3 styckna där i tror jag! Sen var det inbyggda radio i, fläkt med doft som sattes på var tredje minut, vattensprut om man ville och massa finnesser. De var även extra effektiva, men låg bara där i 15 minuter - och man såg ändå ganska stort resultat.

+ på funktionerna
- på priset (80 kr för 15 minuter)

Men gustavsvik är faktiskt utnämnda till att ha Sveriges bästa solarium nu, så då fåre väl kosta i guess '

Kommentarer
Postat av: Maja.

helt underbart med solarium, men priset var inte så farligt, sånna priser har vi här med:)

Postat av: Therese Strömberg

Videobiljarden har ju likadana så du vet ;) 40 kr/ 10 min!

Postat av: annapanna

det låter som samma som videobiljardens, älskar dom! men ja, priset är ju tyvärr ett stort - tyvärr! :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: