Till bloggens startsida

Godmorgon!

Är lite sen nu på morgonen, så jag hinner inte lägga ut dagens outfit och så nu. Jag gör det när jag kommer hem.  Nacken gjorde sjukt ont igår på träningen, men idag när jag vaknade kändes den faktiskt liite bättre. På bättrningsvägar helt enkelt.

Kollade på lite gamla bilder igår, och såg att jag haft lite olika frisyrer genom tiderna - lägger upp ett inlägg sen med lite olika frisyrer å så som jag haft. hahaha - grymt kul med gamla bilder faktiskt! Och just nu känner jag mig väldigt långhårig. Jag har haft väldigt uppklipt det sista året, men nu känner jag för lite längre - så nu ska jag spara ett tag till! Men nästa månad eller månaden efter det blir det i alla fall blekning. Spelar inte så stor roll när, huvudsaken är att det blir av innan Spanien - för då ska man ju vara en riktig blondie ;) Heheee

Jaja..nu ska jag göra mig orningen och sen springa iväg till bussen. Jag slutar ganska tidigt, så jag bloggar när jag kommer hem, även fast jag även måste plugga massor då, och sen dra på träning...men jaja, you  know '

Hörs senare, puss ♥

Kommentarer
Postat av: julia

hahah, vad roligt med spanien :D

Postat av: Emma Björndahl

hahaha, :) dina frisyrer du haft alltså :P

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: