Till bloggens startsida

Glasögon


Senaste veckan har jag haft så sjukt ont i huvudet,
så jag tyckte det var dags att plocka fram mina glasögon
som jag köpte för väldigt länge sen, men som inte
blivit använda.
Det är en chock, jag ser så himmla
mycket mer när jag har dom på mig!
Men ush, jag trivs verkligen inte med att ha glasögon,
jag känner mig som en diktator eller något.
Men Nils tyckte jag såg ut som en "sådan med piska",
och jag fattade inte vad han menade först, men han
förklarade att han tyckte jag såg ut som en stygg, sexig lärare.
Hahahaha. Nu vet jag inte om jag vågar ha glasögonen något mer,
men jodå.

På tal om Nils så fick jag mina 300kr från honom idag.
Jag sålde min svea-mössa till han. Klirr i kassan!
Men jag ska faktiskt spara dom till Spanienresan, + mina
sparpengar som jag haft sedan jag var liten. Det är bara 700
men man får bara ha med sig 100 euro dit som fickpengar,
så de blir ju priiiima!

Måndagen som varit då, skola, sen hem till Saras tillfälliga lägenhet,
vi pluggade lite. Sen upp på stan med Bella, vi köpte varsit svart
spets-linne. 199kr på quality street, tkr inte om den affären men men..
Sen träning, och sen stressa iväg till terrassa-mötet.

Nu är jag hemma, ska sova nu för imorgon ska jag upp tidigt. Buhu '

Kommentarer
Postat av: Louise

WHAT?! Fick du 300 spänn för din mössa? Shit vad nice! Vad kostade den ny?? Trodde typ de kostade 300...

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: