Till bloggens startsida

Freedom

Några låtar från Akons nya album freedom.

Beautiful


Ett "huvudcitat" i låten är I see you in the club - det används i alla rnb låtar.
Dags att komma på en ny mening snart kanske?
Men hur som helst, helt klart skön låt!

I'm so paid

I get it in til the sun rise
Doin 90 in a 65
Windows rolled down screamin out
Ay ay i'm i'm so paid

Skön text som gör att man längtar till den dagen man har
körkort och kan sscchhteka lite på sommarn!


Det finns massa sköna låtar på hans nya album, men detta var bara ett litet smakprov! Jag kommer säkert lägga upp några av de andra om några dagar.

Btw, imorgon drar jag till dalarna så då kommer inte jag blogga på några dagar.
Just därför bloggar jag ganska mycket idag.

Men vi hörs senare, nu ska jag packa. Puss!

Kommentarer
Postat av: Pia

Såå bra låtar!

Postat av: Anonym

bra låtar :D

Postat av: sofia

akon har en speciell och skön röst



tack för att du skrev om hans nya album

hade ingen aning om det

även fast jag är en akon-lover

Postat av: Andreas

Trevligt :)



Hoppas du haft en underbar tisdag och att du kommer få en grym kväll! Ha det bäst nu.

Postat av: Emma Björndahl

ah det har blivit en heldel på gina tricot :P Mitt rum är städat nu, yeey!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: