Till bloggens startsida

Dags att göra som jag säger

Nu har jag skrivit på bloggen i flera timmar att jag ska börja packa. Har jag gjort det då? Nej, typ inte. Det ända jag packat är skidkläder, vantar, mössa, hjälp, googles och extra skor. Nu har jag även bytt namn på msn "packar packar packar". Gör jag det då? Nej! Men nu ska jag faktiskt börja. 
 
Tänkte söka på google efter en rolig bild att lägga upp i inlägget, sökte på "packa" och allt möjligt. Men hittade ingen speciell. Men kom då in på lite resväskor. Och ååååh, jag har sagt det förut men jag säger det igen: det är så snyggt med rosa resväskor! Det är någonting som jag verkligen skulle vilja ha.
Det står på min önskelista! (även fast jag inte fyller förän om
7 månader, so what?) Hehe ^^

Men men, nu vidare till packningen.
Men mössan som har varit på hela dagen
(även fast jag nästan bara varit inne) sitter kvar en stund till.
Vet inte varför, men det var nog bara varit skönt i guess.

Hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

åhhhhhhh.. Tusen tack, jag blir skit glad! Perfekt att få höra sånt. Vad kul att du gillar min blogg. TACK ;D Jag tycker din blogg är skit snygg den med :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: