Till bloggens startsida

Chillidill

Alla hjärtans-kvällen spenderades med Sandra, Sara och Karin. Jag och Sandra hade gjort ordning lite tacos och lite hjärt-fika. (hahaha, låter som att vi gjorde fika och sålde för 5 kr för att ge till hjärt-och-lung fonden eller något, hahaha, men nej, de var rosa massarin med ett hjärta av chokladsås) Sedan blev det singstar och guitar hero! "Chill-i-dill" (japp, vi hade chips och dilldipp) Haha!

Orkade inte blogga nu på morgonen, Karin och Sandra sov här och Sandra var uppe tidigt imorse för hon skulle jobba, men karin och jag fortsatte dega och kikade lite på OC.

Imorse upptäckte vi även att hela sidan på våran audi är sönderrepad i lacken. Om någon vet något så får ni ju gärna våga säga något. Rätt surt faktiskt. Respektlöst ?

Nu ska Sara och jag titta på söndags-beck! Sedan ska vi se "eden lake" (jag såg den för några veckor sen och den är så grym läskig så jag måste se den igen!!!!) 

Orkar inte vara så aktiv med bloggen nu i veckan, för nu är det lov och då ska jag hitta på en massa saker. Och på onsdag kväll går tåget till Dalarna. yeey ' tagga!

Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för igår ! <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: