Till bloggens startsida

Björn Gustavssons comeback!

Jag kollade på Beck i söndags, och tänkte direkt när jag såg det att DETTA MÅSTE JAG BLOGGA OM! Björn Gustavsson var med i Beck! Kan ni tänka er? Även fast det var en liten roll. Men ändå! Haha, mamma och jag dog av skratt. Jaja - nu ska jag fortsätta plugga. Hade bara en liten paus för att checka bloglovin och så vidare.

Vi hörs säkert senare ikväll - och även fast jag har rätt mycket plugg tills imorgon så ska jag försöka hinna läsa cosmopolitan som jag köpte förra torsdagen som jag inte hunnit öppnat än!

Ikväll serveras även sushi här hemma hos mig, muummmms ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

men den filmen är ju rätt gammal :P så det är väl inte direkt nån comeback :P haha <3 ses snart?

Postat av: karinkarin

VA!? haahahahaa ja skulle asskrattat om ja såg honom i en seriös roll! man kan ju inte ta den killen på allvar ;D hahaha<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: