Till bloggens startsida

02.42

Vissa av er sover just nu och har precis gått och lagt sig. Vissa av oss har sovit några timmar och har precis gått upp. Suck. Men jag är peppad som fan! Norge (trysil) idag med några från skolan. Grymt kul ska det bli! Och massa bilder ska tas, de kan jag lova ;) Pussssss!

Btw, jag har 10 timmars bussresa, så ring gärna. U got my number (mp)

Bjuder på en bild från romme förra året med dåvarande skolan.
Fick sms från Sandra igår kväll: "ha ett kort på mig i din hjälm, för jag vill också med" ♥


Btw, inte nog att båda mina skidor och min pappa blev pimpad igår. Jag kollade på pimp my ride igår kväll innan jag somnade. Så nu retar Adde mig och kallar mig för Viktor :(   Hahahaha!

♣ Ha en bra dag, min ska i alla fall bli PERFEKT!

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Haha :) hade ni det bra i Trysil då?

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: