Till bloggens startsida

Stick hair extensions kit beställt

Beautyonline har halva priset på "stick hais extensions kit"!
Det innerhåller 100 stick hårslingor (45 cm långt), 100 microringar,
specialtång & en hårkrok för ordinarie pris 1933 kronor.
Det bästa av allt är att jag kan använda det flera gånger, för
jag behöver bara 40 stickhair slingor åt gången, & man brukar
kunna sätta i de mer än en gång om man sköter om det noggrant
med bra produkter.

Jag hade stickhair i höstas som jag fick av Johanna. Hur bra som
helst var det! De stickhair slingorna var ca 35 cm långa tror jag,
så det blev lika långt som mitt egna hår, men frisyren blev mycket
snyggare för jag fick mycket tjockare & fylligare hår. Det behövde jag
efter alla igelkottfrisyrer & grejer som jag haft de senaste åren..

Tro det eller ej, men detta är jag vår-sommaren 2007

Hur som helst, nu har jag i alla fall kommit på att jag vill ha löshår som
är lite längre än mitt egna. Så idag beställde jag & syrran varsitt kitt!

Nu är bara den lilla frågan, någon som vill hjälpa mig att sätta i det?
Det tar drygt en timma. Pappa gjorde det förra gången på mig, men
han vägrar göra det igen. Inte för att han tyckte att det var jobbigt, utan
mer för att han inte vill att jag ska ha löshår.. men det ska jag!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: