Till bloggens startsida

Slut-tjatat!

Nu ska jag sluta tjata om att jag snart ska sätta i mitt löshår. För nu är det äntligen gjort!

Emma var nämligen här ikväll. Supermysigt! Vi hade lite filmer som stog & rullade i bakgrunden hela kvällen, sen prata vi bara massa strunt & skit - som tjejer brukar göra ni vet..sen satte vi i extensions. Jag beställde ju nytt eftersom att jag ville göra en förlängning. Emma ville dock bara göra hennes hår lite tjockare. Så hon fick mitt överblivna hår.

Båda nöjda, glada & mätta efter B&J, half baked.

Natti! ♥


Mitt i natten fick emma för sig att leka med snön & skotta..


Kommentarer
Postat av: emma

Tack för i går pickan!! hoppas pappa inte blev arg för jag skottade lite, hahaha :D<3

Postat av: Mamman

Emma - Mats älskar dig för att du satte i det förbenade löshåret - nu slapp han det. Du får gärna komma o skotta mer - för nu behövs det verkligen.

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: