Till bloggens startsida

Pajletter till nyår på Modezine


En paljettklänning
som sticker ut i mängden,
långärmad vilket inte
är så vanligt!

699:-








Väldigt vanlig paljettklänning,
enkel men snygg!


549:-










Jag har alltid varit svag i knäna
för klänningar med bar rygg!
Dock var denna klänning inte
i min prisklass..

2795:-








Kul med en paljettklänning
med lite färg. Det ser man inte
varje dag..

269:-









En av mina favoriter,
men jag är inte helt säker
på att jag skulle våga bära
den. Men, den är riktigt snygg!


799:-









Jag tycker det är
jättesnyggt med
klänningar som har ärm!


459:-








Den lite mer eleganta
klänningen. Inte riktigt
min stil.. men helt okej!

599:-









Brun & svart.
Snygg tycker jag!

299:-










En söt klänning för
den som inte vill ha
så mycket paljetter.


299:-







Svart grund med
silvriga paljetter!

369:-











En guldig klänninge med lite ovala,
hängande paljetter.

Jag tror denna skulle se
mycket finare ut på en människa
än på en ful grå skylltdocka!

369:-






Ännu en lite säckigare
klänning. Enligt mig så
är den lite tråkig..

1299:-









Ljus & snygg!
Men jag skulle nog
känna mig lite för
"glänsig" i en silverfärgad..

399:-








En till av mina
favoriter! Sockersöt
med ändå cool
med paljetterna!

699:-







Jag köpte en paljettklänning tidigare i höst - men jag har bara använt den en gång.
Jag har inte hittat något bra tillfälle till den än! Hoppas att jag kan använda den på nyår, det skulle nog vara det rätta tillfället. The night of glamour?!

Här är paljettklänningen som jag har. Det är en ICHI, 399:-


Alla klänningar i det här inlägget hittade finns på Modezine.


Kommentarer
Postat av: linn

den högst upp var skitsnygg

är det en beställningsshop?

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: Ja, modezine.com

man beställer :)

Postat av: Sofiiiiiiie

jag tycker att den du har var finast

enkel å snygg

Postat av: Anonym

Vilket superbra inlägg =D tack!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: