Till bloggens startsida

Lill-lördag

Onsdag, den så kallade lill-lördagen. Så blev det verkligen! Jag sov ut rätt länge, sen åkte jag till skolan vid 12. Då var det dags för idrottslektion med vals, vilket kanske inte är min favorit men men.. sen in i ekonomisalarna, vi gjorde klart vårat arbete (finally!!!).

Hur som helst, efter skolan så mötte jag upp Emma på stan. Vi sprang runt & frös som två tokar, tills vi bestämde oss för att värma oss och ta något att äta på la baguette. Hm, mums - det var länge sen jag åt där! Ett par timmar senare mötte vi upp dansgruppen och våran tränare Anna. Då var det dags för fika på njuta. Det blev ett par mysiga och roliga timmar där & nu är jag verkligen proppmätt!

Ni är guld värda, allihopa!


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

sv; det är för att den andra bilden är tagen närmre din idiot, då blir det ju så med blixten :P

Postat av: Therese strömberg

Sv; NEJ din idiot den är SVART! Haha :P

Postat av: elin

sv: 249 kr ;)



vi måste ses snart! :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: