Till bloggens startsida

Jag har träffat min idol idag!


Thomas Sabo! Japp, jag träffade honom idag. Damn vad lång han var!
För de som inte vet vem Thomas Sabo är så är det mannen som ligger bakom
armbandet jag är kär i som sitter på min handled varje dag.

Han var i Örebro idag för att visa sin nya kollektion, jag berättade att
jag inte ville köpa några berlocker nu innan jul - men han såg kedjan
på min handled och förstod då att jag var en trogen kund. Så jag fick ett
jättegulligt litet rosa armband av honom. Ett sådant som bara har ett berlockhål.
Ni ser det på bilderna, ni ser även mitt andra vanliga Thomas Sabo armband med
några av de berlocker som jag har. Me love! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: