Till bloggens startsida

Gamla nyårsbilder

Flera år sen!



Jag var i Stensund i med Alexander & Karin. Galet roligt! Vi bodde i en stundentlägenhet i en vecka & gick på ledarkurs samtidigt. Sen firasdes nyår i slottet! Tråkigt bara att jag var så pinsamt ful, mitt hår måste vara ett slags skämt?


Ett par år sen



Spenderades på Stensund hela veckan även då. En av de roligaste veckorna i mitt liv med massa massa skratt med massa härligt folk, allt var bara sååå jävla roligt!


Förra året




Vi var först i Sörby på förfest med massa tjejer, sen var vi uppe på stan & träffade fler folk & kollade på fyverkerier vid tolvslaget. Konstigt nog fick vi tag på en taxi redan vid halv ett, så då åkte vi till Mosås & fortsatte fira nyår där! Riktigt rolig nyårsafton - & jag tror årets kommer bli minst lika rolig!


Kommentarer
Postat av: Manna

du har verkligen förändrat utseendet genom åren!

Postat av: Viktoria Nordenberg

Sv: Ja, och det är jag glad över! haha..

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: