Till bloggens startsida

Tre timmar för två pink-ladies

På tre timmar har jag hunnit:
- vakna! (10.50)
- duschat!
- ätit frukost!
- varit på marieberg & lite så med mamma!
- varit på stan!
- & nu är jag hemma igen, ska städa mitt rum
   för det ligger kläder & väskor exakt överallt! (14.00)

Two pinkladies? Haha, jupp - när vi satt oss i bilen kom vi på att båda  var rosaklädda..
 

På stan gick jag utan mamma, hon skulle åka & köpa lite annat som jag inte ville följa med på, & på blev jag uppraggad av tre-försäljare! Haha.. Jag kom & gick på stan typ utanför Peak-butiken, där stog de tre killar & gjorde reklam för tre-abonomang osv. En av dom kom fram till mig & började fråga om vad jag hade för abonomang & blablabla, sen pratade vi om det en stund, sen sa han att han kunde bjuda "en så trogen tre-kund som mig" på en internett USB-pinne från tre. Coolt tänkte jag!
Han: Vi måste bara fylla i några papper tillsammans först. Du är 18 år va?
Jag: Nej jag är inte 18..
Han: Nehee, vad synd. Det trodde jag, då kan jag tyvärr inte erbjuda dig detta. Då kan jag heller inte bjuda med dig på krogen ikväll alltså?
Jag: Ehm...nej...

Fick i alla fall med mig ett armband hem!

Köpte det som bas till Tomas Sabo-berlocker
som jag önskar mig till jag fyller.

Fick även med mig lite blond-shampo & balsam, & en glasburk
som jag ska spara pengar i. (Vad ska jag spara till?)
Sist men inte minst, en söt liten blomma till mitt rum '

Kommentarer
Postat av: ems

hahahha, det var säkert samma grej som han killen som drev med oss och ville ge en mobil när vi sa att vi inte var 18 ;)<3

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Hahahaha, jaa det VAR han! xD <3

Postat av: Anonym

för du ser ju ut som 18 8-)

Postat av: Anonym

du är väll inte ens 15?:D

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



ehm.. jag fyller faktiskt 17 i september!

Postat av: Ciccia

I vilken affär har du köpt armbandet?



Om du gillar hästar borde du följa min blogg på bloglovin!

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Armbandet är köpt på "I am"



Tyvärr är jag inte så mycket för hästar,

även fast det är sjukt kul att rida! :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: