Till bloggens startsida

Söt t-shirt, sista chansen imorgon!


Sveatröja, ser ni hur söt den är?
Man ser inte så mycket av Svea-kläder längre nu för tiden tycker jag - i alla fall
inte i Örebro, där har vi bara ett par affärer som säljer Svea. Denna hittade jag igår
på Smögenbryggan. De röda armarna tycker jag gör att den ser ut som
dessa tröjor som de har i american high-school filmer ni vet? Haha!

Svea vänskap 24-7. Jag tyckte den var supersöt. Igår provade den inte ens. Stupid.. 
Sista chansen imorgon för då åker jag hem. Ska jag köpa den?

Kommentarer
Postat av: Soffipropp

gullig



köpte du den? (A)

Postat av: Marry

inte så snygg men det är ju min åsikt tycker du om den så ska du köpa den

puss

Postat av: Stina

Too expensive. Annars snygg (=

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Jag köpte den inte :( Men det var lite rea på den så jag skulle köpt den om jag varit på bryggan, men vi var aldrig där idag. Tack för era åsikter i alla fall :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: