Till bloggens startsida

Lördagnatt

Eftersom att vädret var så dåligt så drog jag ju hem från lundby vid nio igårkväll. Sen satt jag bara på msn hela kvällen, trist tänkte jag - att bara sitta hemma. Men så blev det inte riktigt. Vid halv ett började Tormod prata om att han var hungrig, så efter mycket om & men så följde jag med honom till Max & käkade, jag får inte i mig mat mitt i natten, så för min del blev det bara glass. De va riktigt kul att träffas igen, vi hade inte sets på sjukt länge så vi hade mycket att prata om! Sen drog vi hem till honom en stund, & sen cyklade jag hem igen - jag kom inte hem förän vid halv 4 för min cykel hade punka så det gick rikitgt segt. Well well, väl hemma somnade jag som en liten gris.

Nu är klockan snart 12, Sandra ringde nyss & väckte mig. Tur var väl det, undra hur länge jag hade sovit annars? Idag blir det i alla fall att träffa Karin lite på dagen, vi ska beställa lite från taxfree-katalogen & diskutera resan. Najsigt najsigt. Sen ikväll ska vi träffa Sandra & kolla på beställda Micheal Jackson dokumentärer. En kväll med mina favoriter, det blir mys det - & sen imorgon börjar skolan . . . 

Kommentarer
Postat av: Natta

Fin blogg :)

Kolla min & följ mig på bloglovin om du vill :)



Vill du ha fler besökare till din blogg?



Bli medlem - http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Babyliciouss

Postat av: Anonym

vad heter dokumentärerna?

kram

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: