Till bloggens startsida

Karin & jag är helt totalt dumma i huvuet

Idag har vi sovmorgon till halv tio, vilket betyder att vi måste
ta bussen hemifrån klockan nio. Men, igårkväll blev Karin & jag så
himla sugna på att se ett avsnitt till av OC - såå, hon kommer hit sen vid
halv åtta. Ni tycker säkert vi är helt puckade som inte sover på våran sovmorgon,
men det är faktiskt såhär att vi har 4 sovmornar i veckan. Så så är det. Hi ho, let's go!

Här bjuder jag på en låt som var med i första säsongen. Mysig!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Besök gärna min blogg handlar min kamp mot min vikt.

forsbergjenny.blogg.se

Postat av: Anonym

hahahahah de är bara vii som kan komma på nått så dumt att ta bort sin älskade sovmorgon för att kolla på oc! <3<3<3<3 haha ;)



TAGGA CYPERN IMORRON!! :D:D <33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: