Till bloggens startsida

Jag är avslöjad! Jag har beställt..


Taget ur Emmas blogg:
"Just nu sitter jag och luktar på min gos parfym (Som Vickan beställt i från taxi-free, hahaha!!!!). Inget är ju bättre än den här lukten alltså! Måste köpa en flaska sen när den här tagit slut, fick ju en utav Philip som typ var slut :/. Eller så åker jag hem till Vickan och tar hennes. Men nog om mitt beroende utav Jean paul parfymen. "


Där är jag alltså avslöjad. Tack Emma! Hahahaha! Ja, jag har beställt Juan Paul's herrparfym! ♥ Mormor & morfar har sagt att jag får välja vilken parfym jag vill som jag får av dom i födelsedagspressent i september när jag fyller. Jag tänkte efter lite . . . jag har ju redan två parfymer som jag tycker om & som jag använder. "Diesel, fuel for life" & "Dolce & Gabbana, light blue". Därför behöver jag alltså ingen parfym(?)
..i alla fall ingen dam-parfym. Men en sjukt godluktande herrparfym vore väl inte helt fel att spruta lite i soffan när man ska titta på film? Eller på kudden när man ska sova? Eller bara på sina hemma-mjukis kläder?

Jag har varit på Kicks flera gånger nu i slutet av sommaren & sprutat på parfymen på en av mina stora mjukiströjor - den luktar ju så sjukt gott! MEN tröjan har jag bara på mig när jag är hemma, trots allt så är det ju en ganska vanlig herrparfym - så därför tänker jag inte använda den på mig själv, såklart! 

Många tycker säkert jag är konstig som köper en så pass dyr parfym som jag ändå inte ska ha på mig. Men ni vet inte hur mycket jag älskar doften. För tillfället kan jag knappt somna utan den! Sover alltid med tröjan som jag sprutat ner den parfymen med. Den luktar så sjukt gott! Helt enkelt, en pressent som kommer göra mig lycklig många timmar varje dygn!

Kommentarer
Postat av: Karin

hahaha du är ju knäpp. som vanligt.



Men jo kalendern, jag vet inte hur jag ska designa den bara haha :) vill typ ha en egen bild men då behöver jag ju skrivare. Vad har du för något på din?

Postat av: Julia

Hej! Jag säljer en jättefin, helt ny armbandsklocka för 200 (eller 150 om den blir såld snabbt). Är du intresserad så kan du kolla här: http://juliaberg.blogg.se/tillsalu/2009/august/saljes-ny-armbandsklocka.html :)



(Den där parfymen luktar sjuuukt gott ja, älskar den haha! :))

Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har!!:)

Postat av: therese strömberg

usch, jag tål inte lukten, för många idioter som haft den :/ :P...

Postat av: Mikaela

Fin blogg :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: