Till bloggens startsida

Ingen Helly Hansen jacka idag i alla fall..

Det har regnat hela dagen. Men vi tog en promenad över till Kungshamn, vilket började med uppförsbacke över bron & sedan en tappa med 154 trappsteg (Louise räknade haha). Väl framme så gick vi lite där & kollade i butikerna, men där finns inte så stort utval av bra butiker, men jag hittade i alla fall ett par söta peace-örhänhen.
Sen tog vi buss-båten över till Smögen igen, så slapp vi regnet. Smögenbryggan, finally! Ååh vad jag hade längtat! Jag sprang in i alla butiker som jag såg hade Helly Hansen skyltar utanför. Jag letar ju efter en Helly Hansen jacka. Hittade många snygga. De flesta kostar 4999, känns lite väl dyrt. & de som finns för mer rimmligt pris (2999) är för stora. Well well, jag har ju en vecka på mig att leta så jag får väl hoppas att jag hinner hitta någon. Annars har jag ju 3000kr över att göra något annat för, något positivt med det i alla fall!

Nu är vi tillbaka i huset, ska käka melon nu. Mummms '

Kommentarer
Postat av: Anonym

palla köpa jacka för 3000???????

ellr 5000??????

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Jomen en jacka för 3000 kan jag tänka mig, men 5000 känna för dyrt.. "/

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: