Till bloggens startsida

I'm Just Going To LOVE The Beautiful Life

Ni som följer min blogg vet ju att jag är ett stor älskare av Mischa
Barton, igår hittade jag lite bilder från när hon spelar in
hennes nya TV-serie "The Beautiful Life". Man kan ju inte tro att
hon bodde på psykhem för en månad sen i alla fall tycker jag . . .
  

Jag letade på en trailer! Undra när serien
kommer till Sverige - OM den kommer till Sverige(?)
Som ni ser är det massa bra skådespelare med, bla Aston Kutcher som är med i massa bra filmer t.ex "Dude, Where's My Car?", sen är även Sara Paxton en av skådespelarna, henne hittar man i huvudrollen i filmen "The Last House On The Left". Det lite komiska med detta är att när jag & Karin såg den filmen för några dagar sen så satt vi & diskuterade hur lik Sara Paxton var Mischa Barton. . . & nu ska de spela i samma serie!

Jag ser verkligen fram emot att få se den nya serien snart! Någon mer än jag som gör det?

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Nej, det vet jag tyvärr inte :/

Men du kan ju gå in på hennes blogg och fråga :D



Rösta gärna på mig här: http://noescape.blogg.se/2009/august/utkast-nr-1.html (A) Jag är nummer 2. Det hade varit jättesnällt! :)

Postat av: Danni

jag hoppas hon kommer vara lika bra som hon var i OC =) älskade henne i den serien

kollade du på OC?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Ja, det förväntar jag mig att hon ska vara! Jag kollade ockås på OC och älskade det! :D

Just nu håller jag på & kollar på alla serier från början faktiskt, ska snart börja på andra säsongen! :)

Postat av: Anonym

"Man kan ju inte tro att

hon bodde på psykhem för en månad sen i alla fall tycker jag . . ." HUR SER MAN UT OM MAN BOTT PÅ PYSKHEM?ser man anorlunda ut då?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Nej aboslut inte! Men jag gjorde en lång historia kort. Hon har gått på droger den senaste tiden, festar för hårt, varit på rehab & sedan tillslut på psykhem. & med den historien bakom sig så tycker jag att hon ser riktigt fräsh ut! :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: