Till bloggens startsida

Hela härliga tisdagen i samma inlägg!

På förmiddagen kom Karin hit, vi hade inte träffats på rätt länge så de va najs! Vi pratade av oss massor & sen slog vi oss ner i soffan för att kolla film - vädret var inte så bra. Det blev the last house on the left, riktigt sevärd film! Den var rätt lik en av mina favoriter "eden lake". Båda är skräckfilmer, men på ett riktigt bra vid - utan alla monster & alla overkliga saker..

Sen åkte vi hem till Karin, gjorde ordning lite lunch & senare på eftermiddagen drog vi till stan för att möta Mira & Sara. Vi satt nån timma på Njuta & bara mös & pratade!


Sen blev det att bege sig hemmåt, för att åka ut med pappa & övningsköra. Jag övningskörde för första gången i måndags, & då gick det väl lite sisådär, men idag var det andra gången så det gick lite bättre - jag kom till & med ut på vägen!

Nu är klockan 9, tisdagkväll. Jag har inget planerat ikväll - men känner heller inte för att göra något speciellt. Blir nog bar att vara hemma. Men det är sommarlov, då kan planerna alltid ändras..


 


Kommentarer
Postat av: mascen

den där filmen va faktiskt riktigt braa och gillar slutet! hhahahaa euuh :P myysdag bajsvickan! <33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: