Till bloggens startsida

Håll er inne ikväll!!!!

Efter en hemresa på några timmar så är jag hemma! Det var riktigt trångt i bilen, well well - vi kom ju hem i alla fall!

Man brukar säga borta bra, men hemma bäst! Fast, jag tvivlar på om det verkligen är så. Längtar redan tillbaka! Vad skulle vi hem & göra? Fast Smögen är & kommer alltid att vara som ett andra hem för mig. Så är det!

Nu när vi kom hem såg vi på pool-termometern att det var 39,2 grader i poolen. Jisses! Det är fööör varm - hehe, så blir det om man inte stänger av värmen innan man åker bort en hel vecka.

Nu till själva rubriken. Håll er inne ikväll!!!! Jag har fått papprerna från trafikstyrelsen för att jag får övningsköra, så ikväll ska pappa & jag ut & köra lite. Fy fasiken vad roligt.

Men först ska det packas upp. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: josse

åå så kuuuul att köra bil! :D gick det bra?

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: