Till bloggens startsida

Grattis Andreas 18 år!

Dagen spenderades med
Emma på stan. Vi sprang
runt som vanligt som två
tokiga blondiner i alla butiker
& babblade massor om allt &
ingenting samtidigt, det är
så det ska vara!


Jag letade efter Helly Hansen
jackor, eftersom att de bara
fanns XL storlekar kvar på
Smögen. Men i Örebro
hittade jag inte en enda!
Inte ens en jätteful! Suck!
Vilken stad det är vi lever i . . .
Hur som helst, jag hittade en
ny klänning i alla fall.
En ljusrosa. Exakt likadan
som den turkos-blåa som jag
hade på midsommar, fast en
rosa som sagt. Kanske blir att
ta med den till Cypern? (exakt
två veckor kvar nu tills vi åker!!!!)


På kvällen blev det att åka
ut till Odensbacken & fira
Andreas 18 års dag!
Imorgon ska han göra
teoriprovet till körkortet, &
på torsdag ska han köra upp.
Lycka till!

..själv har man bara börjat övningsköra,& helst av allt skulle jag vilja ha en "övningskör" skyllt på varje sida på bilen. Hahaha, ja - jag är ju som jag är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiiiiin

Postat av: Stalkern

bluuuuuuue eyezzz

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: