Till bloggens startsida

Go girl!

Tänka sig, att Carolina Gynning är den enda kvinnan i
Sverige som har en egen parfym, "Go girl!" som lanseras nu i September!
 
Imorgon ska jag till stan för att lukta på "Juan Paul Gaultier Ma Dame".
Det är samma som den jättegoda herrparfymen från Juan Paul fast
med femenim doft. Tänkte ge den en chans, luktar den gott så beställer
jag den från taxfree-katalogen (Cypern om en & 1/2 vecka!) 

Juan Paul Gualtier Le Male
(herrparfymen)
 

Juan Pual Gualtier Ma Dame

Om den inte luktar lika gott som herrparfymen så kaske jag ska
ge "go girl!" en chans i september?

Jag ska inte glömma att jag är med i Lindas tävling
om en parfym från Make Up Store heller!

Jag har verkligen inte slut på parfym än, men en tjej
kan aldrig ha för mycket parfymer..

Kommentarer
Postat av: Marry

Om de e Carolina Gynning som gjort den parfymen så lär den ju vara rätt fresh =O

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Jo..men Juan Paus är också skapligt fresh ;) hehe

Postat av: Danni

Carolina Gynning

DET KAN INTE BLI ANNAT ÄN EN GOD DOFT!

Postat av: Julia Ängstål

Vilken fin blogg du har ;p

Postat av: Louise

Gynnnings lär ju lukta gott, hörru! :o)

Men hur var Jean Paul???



Puss!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: