Till bloggens startsida

Friday!




Det blev en underbar dag på Hållö! Massa sol & bad, de är najzzz! Precis som i förrgår så stektes det hamburgare på gasolgrillen, vi kallar de för Mats Donalds. Mycket gott!


Louise har tjatat hela veckan om Smögen-glassen, men Artin nappade inte på det - så jag & Louise tog en egen shoppingrunda på smögen, ink glass!

Jag shoppade nya brillor, sen ett par örhängen från "STIL" (ingen bild), men jag tänkte ha dom i mina blivande hål i öronen. Just nu har jag tre hål i ena örat, & två hål i det andra. Det örat som har två hål skulle jag vilja ha två hål till i lite längre upp - det tycker jag är jättegulligt. Jag är inte den typ av människa som tänker sätta stora feta fula piercingringar i dom, utan jag ska ha söta små pluppar. Så jag köpte ett par idag som sagt, ifall det skulle falla sig in att ta hål . . . 

 
Jag köpte även en ny tröja, en Smögentröja!

Vi köpte även med oss räkor hem, så det har varit mys på balkongen ikväll. Artin bjöd även på kyklinghjärtan, det var kul att prova! . . . men det var inte riktigt min grej så nu sitter jag vid bloggen istället. Alla andra sitter ute fortfarande, det är varmt fast klockan snart är halv elva. Imorgon blir det nog sista dagen i solen! Då ska jag passa på att steka, även fast huden brinner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilden på skeppet: din eller taget på google?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Ehm, skeppet är inte mitt. Men det är jag som tagit bilden..



..det är ju inte vaarje dag man ser ett sånt liksom ;)

Postat av: Linda

Söt smögentröjan vah du ;) Får man fråga om priset?

Kraaaaaaaaaaaaaam

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Ordinarie priset var 400 kronor, men jag köpte den för 50% av det priset. Kanon!

Postat av: Natta

Fin blogg :)

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Babyliciouss



/ Nat !

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: