Till bloggens startsida

En underbar dag på håll-ö

Pappa & Artin. "Inte ett moln, så lång ögat kan nå! Inte en droppe regn..
Efter massa bad & sol blev vi hungriga, så då grillades hamburgare på gasol-grillen som vi hade med oss ut till havs, hur najs som helst!


Efter vi ätit blev jag så jäkla mätt & trött så jag la mig i solen & somnade. Resultatet: jätteröd rygg, baksida av lår osv. Men som tur var hade jag ingen bikiniöverdel på mig, så jag fick ingen ful vit rand där bak på ryggen. (man måste ju tänka på kommande danssäsong, haha!!)

Klockan är snart sju på kvällen & solen skiner fortarande lika starkt, men som sagt - jag är ganska bränd, så jag stannar nog inne. Funderar på att ta bort det gamla nagellacket & göra ny liftre fräschare manikyr. Några av de andra ligger ute på altanen, dricker Gin & tonic, använder pappas trådlösa högtalare & har sökt på "sommar" på Spotify & lyssnar på det. Oj, nu ringer min mobil.. hörs senare!  


Kommentarer
Postat av: Sofi

hav eller sjö?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Hav!

På en ö utanför Smögen (vädtkusten).

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: