Till bloggens startsida

17 augusti

Nu drar jag till skolan. Det är verkligen inte kul att sommarlovet är över. Men jag har mycket att se fram emot denna höst. Ny klass. Om exakt en vecka åker Karin & jag till Cypern. I september kommer spanioren till mig. Tagga inför dans-träningar & tävlingar. Hösten kommer bli bra helt enkelt!

Mitt hår börjar bli riktigt långt nu, me like! Luggen är också lång - men jag tror jag ska spara ut den så jag slipper den. Fast det är ju rätt gulligt med lugg endå. Vad tycker ni? Spara/klippa?

Kommentarer
Postat av: elina

jag tycker du inte borde klippa den, du hade sjukt fint hår. gör inte som mig och klippte lugg, jag såg förjävlig ut, men det är ju ditt eget val! kram

Postat av: LARA

No! :0 Lr ja venne xD

Postat av: sandra

int vet jag men fin blogg

Postat av: julia

klipp pannlugg ;)

Postat av: galetbra

oj, du och din blogg är sjukt fina!:)

funderat på snelugg?:)

Postat av: Indra

Spara

Postat av: Elin

sv: det 3e plagget var en kofta men eftersom jag är så snäll så fick helena den :)

Postat av: beatrice

du kan klippa lite snelugg, som paow har, det skulle du passa i! :)

Postat av: Maria

ja visst är det jobbigt att sommarlovet är slut. Men samtidigt ganska skönt att komma in i vardagen igen, hösten är ju också mysig!

Postat av: sidy

spara det passar ju skit bra!

visst lugg e skönt fast tycker nog sne e finare

Postat av: Matilda

nja lite längre snelugg isåfall!:)



kram

Postat av: joëlle

jag tycker att lugg är ngt höstigt. Det är liksom ett höstmode enligt mig :) Så jag tycker att du ska klippa lugg, men inte för kort. :)

Postat av: mmautildah

Klipp lugg (:

Postat av: Caroline

Det kan nog bli super snyggt :-)

Postat av: ellen

fin blogg :)

Postat av: olivia

jadå!:)lägga till varann på bloglovin?

Postat av: karin

haha I guess I will! men vågar inte färga - tappar så mycket hår redan. :( nu har jag itne färgat sen skolavslutningen, duktigt karin! men det är ju så blekt och tråkigt.

Du som har koll haha :D du vet inget bra för håravfall? puss!

Postat av: Anonym

Hej

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett spel & en massageolja från Calore.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-spel-massageolja.html



Var gärna med =)

Kram//M

Postat av: F r i d a 5 l i n g

snelugg :) tycker jag !

Postat av: n i c c a n h

FIn blogg! :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: