Till bloggens startsida

100 000 kronor på PUB

Har läst lite på olika bloggas & så om "Glamour Stiletto Run", det är en tävling som går ut på att komma först i mål efter att ha sprungit en stäcka med stillett klackar. Galet rolig grej tänkte jag . . . tänkte sedan inte så mycket pådet.

För ett par dagar sedan fick jag hem en Glamour tidning, (kommer gratis, vet inte varför) & i den stog det om vinnaren i tävlingen. Hon vann 100 000 kronor på PUB i Stockholm. Shit vad jag skulle velat vinna den tävlingen. Jag får kryp i hela benen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt häftig bild

www.google.se?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Google, jupp..

Postat av: Anna Andersson

Jag gillar inte bilder från google på bloggar

Du har det i det här inlägget och i det över om parfymerna

Jag har bara egnatagna bilder på min blogg

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Jomen självklart är det roligare med bilder man tagit själv! :) Men parfymerna hade jag inte hemma i hyllan, så därför valde jag att lägga in de från google... bättre med sånna bilder än inga alls - right?

Postat av: Bea [ung mamma]

bättre med bilder från googla istället för inga alls

kram

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: