Till bloggens startsida

01.51

Fastnade vid datorn, inatt igen..
Hittade en ny grej i photoshop (i)


Louise & Artin, bild från Smögen!



Jag & morfar, bild från Smögen!


Julia & Sara, hemma hos Julia när Sara fyllde år!
Jag kommer nog inte bara ha en stukad vänster handled, jag kommer nog få en höger musarm också pga att jag suttit i photoshop hela kvällen. MEN nu ska jag äntligen sova. Ska bara tvätta bort sminket först & borsta gaddarna. Puss & godnatt! ♥

PS. jätteskönt att bo i källaren! Jag har spelat musik hela kvällen (& natten), & vad jag vet har ingen i huset blivit störd av det(?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

How beautiful! Hur i helskotta gjorde du?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Tyvärr lite svårt att förklara såhär...

Kanske beskriver i något inlägg någon gång.

Håll utkik!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: